Posted in Մայիսյան հավաք, Ուսումնական նախագծեր 2020-2021, Ես կարողանում եմ

Ուսումնական քայլք դեպի Խաղողի և գինու դպրոց

2.2 դասարանի սովորողները քայլքով մասնակցեցին լողուսուցման պարապմունքին Արևմտյան դպրոցում՝ Ուսումնական քայլք + լողուսուցում, լողուսուցումից հետո ուսումնական քայլքով այցելեցին Խաղողի և գինու դպրոց։ Խաղողի և գինու դպրոցում ընտրությամբ խմբի սովորողները ծանոթացրին խաղողի գինու ստեղծման գործընթացին, պատմեցին , ցույց տվեցին այն հիմնական սարքերը, որոնց միջոցով գինի են ստանում։ Ծանոթացրին նաև շշլացման գործընթացին, սովորողները մասնակցեցին իրենք էլ շշալցրեցին, մաքրեցին և ախտահանեցին գինու շշերը։ Իրենց շշալցրած գինին տեղափոխեցին գինիների հնեցման պահեստ։ Տեսանք նաև մյուս գինիները, իմացանք՝ ինչպես է կատարվում հնեցումը։ Ինչպես սովորողներն են ասում․ մինչ այդ մենք գինին ստանում էինք ձեռքով, այսօր արդեն տեսանք, որ կա հատուկ սարք, որը ճզմում է խաղողը, խաղողահյութը հեշտությամբ առանձնացնելով։

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն