Posted in Մայիսյան հավաք

Պարուսուցման կազմակերպումը

Հարավային դպրոց-պարտեզի 3.2 դասարանի սովորողները նոր ուսումնական տարում՝ 2021-2022ուստարում սովոորել են «Տո՛, տղա՛, տղա՛» ոմիտասյան  պարերգը, «Ապարանի գյովնդ» պարը, «Մշո քոչարի», թաշկինակներով պար, Լաչին: «Տո տղա, տղա»պարերգը սովորել են երաժշտության դասավանդող Մարիամ Մնացականյանի հետ: «Ապարանի գյովնդ» պարը, «Մշո քոչարի», թաշկինակներով պար, Լաչին պարերը սովորեցրել եմ սովորողներին մասնակցելով Պարատուն պարապմուքներին՝ հունվարյան մանակավարժական ճամբարին: Ձմեռային ազգարական փառատոնին ներկայացրել ենք  «Ապարանի գյովնդ» պարը, «Մշո քոչարի», սովորեցրել ենք կրտսեր ընկերներին՝

Լաչին, թաշկինակներով պարը սովորեցրել եմ պարի պարապմունքներից հետո, այս պարերը պարում ենք նաև առավոտյան ընդհանուր պարապմուքներին: Իհարկե, այս պարերը սովորեցնելուց հետո, պարում ենք նաև երաժշտության դասավանդող Մարիամ Մնացականյանի հետ, եթե օգնելու, շտկելու կարիք կա , միասին անում ենք: Սովորողների հետ մասնակցել ենք նաև «Լիսիսցյանական» օրերին՝ ազգագարական բաց ստուգատեսին,«Տո տղա, տղա», Էջմիածին պարերգը: Սովորողները բացի վերը թվարկած պարերից գիտեն նաև Թամարա, Բուլուլ, Փափուռի, Էջմիածին պարերգը, Շորոր պարերը, որոնք սովորել են երաժշտության դասավանդողի հետ երաժշտության պարապմուքներին: 

«Լիսիսցյանական օրեր» ազգագարական բաց ստուգատես 

Ապարանի գյովնդ

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն