Posted in Հեռավար ուսուցում, Մարմնակրթություն, Ընտանեկան նախագծեր

Ընտանեկան նախագիծ՝ Մարզվում ենք միասին

Սովորողներից յուրաքանչյուը պատրաստում է մարզական տեսանյութ ընտանիքի անդամների հետ միասին: Մարզվում են, սովորոեցնում են միմյանց մարզական վարժություններ կատարել: Կարող են մարզվել տանը, բակում, ձեռքի տակ եղած մարզական իրերով: Սովորողները իրենց մարզական հմտություններով կիսվում են ընտանիքի անդամների հետ, ընտանիքի անդամները կրկնում են սովորողներիի մարզական վարժությունները:

Մարիամ Դանղյան և մայրիկ՝ Լիլիթ Զաքարյան

Էմիլի, Էլանա Շահվերդյաններ 

 

 

Ֆիլիպ Զահրա և մայրիկ՝ Վարդինե Էմիրխանյան

 

 Տնային ֆուտբոլ-Էդուարդ Միքայելյանը և ընտանիքի անդամները ներկայացնում են տնային պայմաներում տնային ֆուտբոլ՝

 

Մարզվում են Հրայր Մալեք Դանղյանը, Արեմն Մալեք Դանղյանը և մայրիկը՝ Նանոր Դանղյանը՝

 

Էդուարդ Միքայելյանը, քույրիկը՝ Եվա Միքայելյանը, Մայրիկը՝ Նինա Հարութունովան զբոսնում են և մարզվում՝

 

Ֆիլիպ Զահրա և քույրիկ՝ Փաթիլ Զահրա

 

Վիկտորիա Բադալյան և քույրիկ՝  Սոֆի Բադալյան 

 

 

 

Հրայր Մալեք Դանղյան և Արմեն Դանղյանը մարզվում են միասին

 

 

 

Ալֆրեդ Հարությունյան ՝ ինպես եմ մարզվում տանը՝

 

 

Էմիլի, Էլանա Շահվերդյաննր, ընտանիքի անդամներ

 

Մարիամ Դանղյան և քույրիկ՝ Էմմա Դանղյան

 

Էդուարդ Միքայելյան

 

Էմիլի և Էլանա Շահվերդյաններ — Մարզախաղեր

 

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն