Posted in Մայիսյան հավաք, Ուսումնական նապագծեր 2023-2024

Մայիսյան 19-րդ ստեղծագործական հավաք

Մասնակիցներ՝ 3.3  դասարանի սովորողներ

Ժամկետը՝ մայիս

Նպատակը՝ ուսումնական տարվա ընթացքում ցուցաբերած կարողությունների և հմտությունների ցուցադրում: Կրթական փոխանակումների կազմակերպում իրակաացում, Բլեյան կրթական ցացնցի տարածում, փորձի փոխանակում։

Հարթակում ծնողն է Խեցեգործություն․ հարթակում 3․3 դասարանի սովորող Սւֆի Առաքելայնի մայրիկը՝  Տաթև Հովհաննիսյաննը։

«Ես կարողանում եմ» ․ելքի ստուգատես

«Ես կարողանում եմ»  ստուգատեսի ամփոփիչ համերգ-ցուցադրություն

Կրթական փոխանակումներ․ գործընկեր դպրոցի՝ Ծաղկալանջի միջնակարգ դպրոցի  հյուրընկալում Հարավային դպրոց-պարտեզ

Ուսումնական ճամփորդություն՝ բարձունքի հաղթահարամնա նախագծեր, էկո ճամփորդություններ

«Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ՝

Մեդիահմտությունների փոխանցում կրտսեր սեբաստացիներին

Մարզական համագործակցություն՝

Քայլք + մարզառոդարիական հանդիպում Արևմտյան դպրոցում

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն