Posted in 2020-2021ուստարի, Աշխատաժամանակ

Աշխատանքային նախագիծ 09.03.-12.03.2021

Շաբաթվա նախագծեր՝

«Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես

Զատիկ՝ Սուրբ Հարության տոն

«Ուրախ արևներ» ռադիո  շուրջտարյա նախագիծ

Ընթերացանության նյութեր՝Հովհ. Թումանյան «Ուլունք», Ա․ Խնկոյան «Գարուն»

Լեզվագործունեություն՝ Հայոց լեզվի գիրք-տետր՝ էջ 76-80

Շարունակել կարդալ “Աշխատանքային նախագիծ 09.03.-12.03.2021”
Posted in 2020-2021ուստարի

Մայրիկագովք. «Ուրախ արևներ» ռադիո#15

«Ուրախ արևներ» ռադիոյի եթերում ուրախ արևներն են, Մայրիկատոնին ընդառաջ յուրաքանչյուր արև իր սիրելի մայրիկին ձոնում է բարեմաղթանք-աքրստիկոս, երգ։ Նկարում ենք մեր սիրելի մայրիկներին։

Էդգար Մուրադյան

Դու իմ մայրիկ,

Պայծառ արևիկ,

Ես քեզ շատ եմ սիրում,որովհետև դու էլ ես սիրում,

Դու ես ինձ ամեն ինչ սովորեցրել, դրա համար եմ ես խելացի դարձել։

Լ ուսին ես ամպիտակին,

Իմաստուն իմ մայրիկ։

Լինում ես գեղեցիկ,

Իմ սիրելի մայրիկ,

Թեթև ու ժպտերես։

Էմիլի Շահվերդյան

Հրաշք՛ մայրիկ , իմ սիրելի։

Աամենագեղեցիկն արևից,

Սիրելի մայրիկն ես ՝ամենգեղեցիկն ես,

Մեր տան լույսն ես,

Իրական մայրիկ ես շատ,

Կակաչի պես գեղեցիկ ես։ Շարունակել կարդալ “Մայրիկագովք. «Ուրախ արևներ» ռադիո#15”

Posted in 2020-2021ուստարի

Իմ մայրիկը՝ անուշ ծաղիկ

«Ձոն» տեխնոլոգիական նախագծի շրջանակներում սովորողները պատրաստում են ծաղիկներ գունավոր թղթերով։ Ընտում են այն գույները, որոնք հիշեցնում են իրենց մայրիկին կամ սիրում է այդ գույնը իրենց մայրիկը։