Posted in 2020-2021ուստարի

Մայրիկագովք. «Ուրախ արևներ» ռադիո#15

«Ուրախ արևներ» ռադիոյի եթերում ուրախ արևներն են, Մայրիկատոնին ընդառաջ յուրաքանչյուր արև իր սիրելի մայրիկին ձոնում է բարեմաղթանք-աքրստիկոս, երգ։ Նկարում ենք մեր սիրելի մայրիկներին։

Էդգար Մուրադյան

Դու իմ մայրիկ,

Պայծառ արևիկ,

Ես քեզ շատ եմ սիրում,որովհետև դու էլ ես սիրում,

Դու ես ինձ ամեն ինչ սովորեցրել, դրա համար եմ ես խելացի դարձել։

Լ ուսին ես ամպիտակին,

Իմաստուն իմ մայրիկ։

Լինում ես գեղեցիկ,

Իմ սիրելի մայրիկ,

Թեթև ու ժպտերես։

Էմիլի Շահվերդյան

Հրաշք՛ մայրիկ , իմ սիրելի։

Աամենագեղեցիկն արևից,

Սիրելի մայրիկն ես ՝ամենգեղեցիկն ես,

Մեր տան լույսն ես,

Իրական մայրիկ ես շատ,

Կակաչի պես գեղեցիկ ես։

Էլանա Շահվերդյան

Հասմիկ մայրիկ դու իմ մայրիկ։

Անուշ մայրիկ ուրախ մայրիկ։

Սիրում եմ քեզ շատ ու շատ։

Մայրիկ, իմ լավ ծաղիկ։

Ի մ բարի մայրիկ։

Կախարդական ու սիրունիկ։

Հրայր Մալեք-Դանղյան

Նարգիզ ես, անուշ հոտով ծաղիկ ես,»«

Արև ես լուսավոր,

Նոր աստղ ես երկնքում փայլող

Որքան սեր ես մեզ տալիս

Րոպեներն եմ ես հաշվում քեզ գրկելու ջերմանալու։

Կատրինա Լալայան

Լուսերես իմ լավ մայրիկ

Ուրախ մայրիկ

Սիրեիլ իմ լավ մայրիկ

Ինքդ ինձ շատ ես սիրում

Նայում, պահում , փայփայում

Եղելես միշտ լավը։

Լիլի Թորոսյան

Լուսնի պես շողում ես ,իմ մայրիկ,

Ու ինձ պաշտպանում ես չարից,

Ինձ շատ ես սիրում, ես էլ՝ քեզ,

Զինվորի պես խիզախ ես

Ամենագեղեցիկն ես ամբողջ աշխարհում։

Ինեսա Թորոսյան

Մեր  տան   լույսն ես  ♡♡♡♡♡♡
 Ամեն  օր լույս  ես տալիս  ողջ կյանքիս

Րոպեներ  են անվնում ես քեզ եմ տեսնում  ,

Ի՝նչ   գեղեցիկ ես  իմ  մայրիկ

Ամպի  պես գեղեցիկ ես։

Մայրիկ, իմ  գեղեցիկ  մայրիկ  ։

Դու իմ մայրիկն ես, շող ես  գեղեցիկ  ինձ համար։

Դու  անձրևի  կաթիլ  ես։

Մարիամ Դանղյան

Լուսին ես  լուսերես․

Ի՜մ մայրիկ,

Լ ավն ես ու գեղեցիկ,

Իմ լուսերես մայրիկ՝

Թարմ ու անուշիկ։

Արեգ Գասպարյան

Մեր տան լույսն ես,

Երջակություն ես,

Րոպեներն են սահումքո կողքին,

Իմ սիրելի, իմ անուշ, իմ խելացի մայրիկ։

Վիկտորիա Բադալյան

Հենց տեսնում եմ քեզ ,

Երկքնի աստղերը ցանկանում եմ նվիրել քեզ․

Լուսին, արև, սեր ու ջերմություն եմ ուզում  նվիրել քեզ․

Երջանիկ ,ուրախ օրեր անցկացնեմ քեզ հետ,

Նուրբ ու բարի իմ սիրելի, մայրիկ։

Ալֆրեդ Հարությունյան

Դու իմ լուսինն ես, 

Իմ մայրիկ, անուշիկ , իմ նուրբ մայրիկ,  աշխարհ։

Մենուա Հովասափյան

Ջերմություն ես ինձ տալիս

Երջանիկ եմ քո կողքին

Նուրբ ու քնքուշ,

Նուրբ ու անուշ,

Իմ մայրիկ։

Մայրիկաշարք՝

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն