Posted in Ուսումնական նախագծեր 2021-2022, Սովորողների ճամբար

Իմ անհատական նախագիծը

Մասնակիցներ՝ 3.2 «Ուրախ արևներ» ջոկատի ճամբարականներ

Ժամկետը՝ հունվարյան ուսումնական ճամբար

Նպատակը՝ սովորել գրել նախագծեր, բլոգում ունենալ անհատական նախագծեր։

Խնդիրները՝ 

  • ստեղծագործելու կարողության զարգացում
  • բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում
  • նախագիծ կազմելու հմտությունների զարգացում
  • նախագծի ընթացքին հետևելու և արդյունների ամփոփման հմտության ձևավորում։

Նկարագրությունը՝ Ճամբարականերից յուրաքանչյուրը գրում է նախագիծ՝ իր ընտրած թեմայով։ Միասին քննարկում ենք նախագիծ գրելու կետերը, կարևոր պայմանը։Ճամբարականները աշխատում են ըստ իրենց նախագծերի և ճամբարի ավարտին ներկայացնում իրենց նախագծերն ու ամփոփումները։

Ճամբարականների անհատական նախագծերը և ամփոփումը՝

Էլանա Շահվերդյան- «Իմ Էջմիածին»

Նարեկ Քեշիշյան-«Իմ քաղաքի պատմությունը»

Կատրինա Լալայան- «Հեքիաթները ռոդարիական հնարքներով»

Վարդան Պողոսյան-«Ձնեմարդն ու տղան»

Ինեսա Թորոսյան-«Իմ ընտանի կենդանին»

Մուրադյան Էդգար- «Մաթեմատիկական ռեբուսներ»

Էմիլի Շահվերդյան-«Ազգային խոհանոց»

Սիլվի Թոփիկյան-«Իմ քաղաքը»

Մենուա Հովասափյան-«Ընտանի կենդանիներ»

Մարիամ Դանղյան-«Ազգային խոհանոց»

Վարդան Մարտիրոսյան-«Իմ այգին և իմ ձեռքի փայտե աշխատանքները»

Ալֆրեդ Հարությունյան-«Ձկնորսություն»

Գևորգ Եղոյան- «Scratch ծրագրով խաղերի ստեղծում»

Էդգար Մուրադյան- «Մաթեմատիկական ռեբուսներ»

Մենուա Հովասափյան- «Ընտանի կենդանիներ»

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն