Posted in Հաշվետվություն, Հեռավար ուսուցում

Առցանց ուսուցման ստուգատեսային շաբաթվա ամփոփում՝ 30.03.-03.04.2020

Առցանց ուսուցման ստուգատեսային շաբաթվա նախագիծ

Ընտանեկան կրթություն՝ ընտանեկան նախագծեր՝ «Իմ ընտանեկան գրադարանը», «Մարզվում ենք միասին»

Ընտանեկան օրագիր՝ Իմ ընտանեկան նախագիծը

Ջ. Ռոդարի «Կապույտ լուսացույց», առցանց ուսուցման առաջին օրվա ամփոփում՝ 30.03.3030

Առցանց ուսուցման երկրորդ օրվա ամփոփում՝ 31.03.2020

Առցանց ուսուցում. հորինում ենք սուտասելուկներ ընտանիաի անդամների հետ ՝ 01.04.2020

Հեքիաթների շիլաշփոթ՝ առցանց ուսուցման չորրորդ օրվա ամփոփում՝ 02.04.2020

Ընտանեկան Զատկական նախագիծ՝ Զատկախաղերն իմ ընտանիքում՝ առցանց ուսուցման հինգերորդ օրվա ամփոփում՝ 03.03.2020

Սովորողի անհատական ուսումնական պլան

Հեղինակ՝

Ողջո՜ւյն, ես Մարգարիտա Հովնանյանն եմ՝ մասնագիտությամբ բանսեր-մանկավարժ, աշխատում եմ ≪Մխիթար Սեբաստացի≫ կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ որպես դասվար:Սիրում եմ ընթերցել, զբաղվել սպորտով, երբեմն ստեղծագործել:

Թողնել մեկնաբանություն